poniedziałek, 11 listopada 2013

Rozdział 7 -”Sex Instructor First Lesson Free"


Zobaczyłam Justina palącego papierosa w towarzystwie jego kumpli,a kiedy mnie zobaczył papieros wylądował na ziemi.-Kels! Co ty tutaj robisz ?-Równie dobrze mogę spytać co ty tutaj robisz?Niewiedziałam ,że palisz.-Daaj,że spokój.Ty i Dom Mody ?-Swój wzrok przekierował w kierunku wejścia,z których wychodził Harry.-Tak ? Z nim tutaj byłaś ?-Nie wiedziałam co odpowiedzieć.Pochyliłam głowę na dół.Justin nie wytrzymał i odszedł ode mnie.Zrobiło mi się strasznie głupio.Nie chciałam ,aby sobie ode mnie poszedł.Mógł zawalczyć.
Justin POV
Zamurowało mnie kiedy zobaczyłem ją przed tym cholernym domem mody.Kiedy wyszedł z tamtąd ten lokowaty palant wszystko dla mnie było jasne.Ona tam z nim.Miałem ochote temu kolesiowi zmasakrować ten jego pedalski ryjek.Miałem napisać jej na ręce własność Justina Biebera ,aby się od niej odczepił?Postanowiłem mieć na nich wyjebane,a z Kels jeszcze nie skończyłem.Sprawie ,że zapomni o tym frajerze.Wróciłem do moich kumpli.Obgadaliśmy sprawę ,a ja ustaliłem plan.
Wysłałem do niej sms-a.”Nie skończyłem jeszcze z tobą,szykuj się za 5 min będę u ciebie”.Nie dostałem odpowiedzi.Jednak poszedłem do niej.Dzrwi mi otworzyła jej siostra.-Justin proszę zrób coś Kels nie wróciła do domu ,martwie się o nią!-Kurwa,ona  nie wróciła?Ide jej szukać!-Wybiegłem z posesji Kels.Nie wiedziałem od czego zaczać.Zaczęło się ściemniać.Podążałem najgorszymi uliczkami Londynu.Nie mogłem jej znależć.Nie wiem co mnie podkusiło ,ale skręciłem do uliczki gdzie stały skąpo ubrane ,młode dziewczyny.-Dla ideałów mamy zniżkę!-Nie dziękuję.-Odpowiedziałem pośpiesznie.Nie chciałem ,aby mnie podkusiło na cos więcej.W oddali usłyszałem krzyki.Pobiegłem w ich kierunku.Zobaczyłem jak ktoś do Kels sie dobierał.Pobiegłem w ich kierunku.-Szmato! Do samochodu!-Chyba w snach pedale.!-Odciągnałem tego napaleńca od Kels.Dostał ode mnie w twarz.Musiałem się na kimś wyżyć.Padło na niego.Ledwo przytomnego pozostawiłem go leżeć na drodze.W oczach Kels był strach.Podeszłem do niej.Chciałem ją przytulić,ale się ode mnie odsunęła.Zabolało.-Tyy zabiłeś go?-Nie ,on żyje.-po jej twarzy spłynęły kolejne łzy.Ugieły jej się kolana.Podeszła do mnie i wtuliła się w mój tors.-Już dobrze ,ale teraz musimy szybko stąd iść zanim pojawią się psy.-kiwnęła delikatnie głową.-Przepraszam musimy iść pieszo,nie wziąłem samochodu-Nie umiałem znieść widok jak płakała.Wziąłem ją na ręcę.Bez słów się we mnie wtuliła.-Justin czy zabierzesz mnie do siebie?-A chcesz?-Pokiwała głową na tak.Zaprowadziłem ją do mnie.Delikatnie położyłem ją na moim łóżku.Już miałem opuścić pokój i spać na sofie ,ale usłyszałem delikatny głos Kels.-Justin prosze zostań ze mną.-Położyłem się obok niej na łóżku.Nie przestawała płakać.-Ppprosze zdejmij mi te potargane ciuchy.-Popatrzyłem z intrygą.Serio ?Rozpiąłem jej zamek s tyłu sukienki,a potem ją zsunąłem.Jej ciało było całe w sianiakach.Powiniem zabić mojego brata i tego pedała na ulicy.-Zimnoo mi...-poczekaj dam ci moją koszulke.Wstałem z łózka  podchodząc do mojej szafki.Wyciągnąłem koszulke z napisem”Sex Instructor First Lesson Free”Z uśmiechem na twarzy podałem ją Kels.-Poważnie ?-Tak Kels .-Nie umiałem się powstrzymać od śmiechu.Ubrała moją koszulkę.-Wyglądasz w niej lepiej niż ja !Hmm panno Kels mogę skorzystać z usług?-Ej!-rzuciła we mnie poduszką.-Póżno jest...śpimy?-Pokiwała głową na tak.Zgasiłem lampę i położyłem się na łóżku obok mnie.Wtuliła się we mnie.Po chwili usiadła na mnie okrakiem ,a nasze usta złączyły sie w pocałunku.





______________________________________________________________________________


Rozdział na Dobranoc<333.Zostawiam go do waszej oceny.Zyczę wam miłych snów z Jusem w roli głównej.Autorka

10 komentarzy:

  1. o jejku, ale romantycznie..czekam na NN..jestemn ciekawa co do Justin'a. Przwcież oni nie są razem a on jest o nią zazdrosny? czekam na NN oby był szybko..<333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeejj miłoo...
      +Zapraszam do zapisania się do obserwatorów ;]

      Usuń
  2. Jeju jaki słodki nie mogę się doczekać nn <333 ^-^

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty ! tez bym skorzystal z uslug :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejny?! Już nie mogę się doczekać! Uwielbiam tego bloga i czekam na nn. Mam nadzieje, ze szybko sie pojawi ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. "pedale"? A co on jest, częścią roweru? ;-; nie będę się wypowiadać do reszty, po co się produkować, jeżeli autor i tak nie słucha.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo <3 śliczny <333 kocham to ! dodwaaaaaj częściej ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nn? Czekaaaam i sie nie mogę normalnie doczekać. Dodaj szybko! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na nn!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń